Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

söndag 17 juli 2011

Tid för kärlek

Idag tänker jag inte skriva något själv utan citera någon annan...Det kanske man inte får... Men det är så mycket man inte får göra, men gör ändå...Och så mycket man inte borde göra, men gör ändå.... Så här kommer nu en del av en dikt av Ulf Lundell:

"Nu när det är gjort vill jag bara säga en sak
och det är
att det är tid för kärlek nu
och eftersom det är det
så tänker jag ägna mig åt just det
Kärlek
Och kom ihåg att jag har skrivit under
så kom inte hit igen
Jag har inte tid med er
Jag har bara tid för
kärlek"


2 kommentarer:

  1. Bra! Ändra nu profilen oxå så är du på G!!!

    SvaraRadera
  2. Tack!!!! :)))) Jag ska ändra profilen snart....:)))

    SvaraRadera