Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

onsdag 15 mars 2017

Fingrarna i syltburken... igen!!

Så var jag tillbaka i politiken igen... Efter sju års frånvaro kunde jag inte hålla mig borta. Ikväll höll Centerpartiet nomineringsstämma och efter en del diskussioner om när, var och hur resultaten från kretsarna skulle redovisas och vem som skulle stå på vilken plats, så landade i alla fall undertecknad på andra plats på stiftsfullmäktigelistan. 

Jag måste erkänna att jag känner mig grymt taggad och det är ingen tvekan om att det finns ett flow i Centerpartiet just nu.. Nu gäller det bara att surfa på vågen och se till att vi kniper fler platser i fullmäktige än vi har haft tidigare...

På det personliga planet inser jag än en gång hur viktigt det är för mig att brinna för det jag håller på med... Jag behöver passion, vare sig det gäller mitt privatliv eller annat i livet... Om jag inte känner passion för det jag gör blir jag helt enkelt uttråkad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar