Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 23 februari 2017

Lite svikt i steget...

Är för tillfället helt insnöad på Lisa Ekdal och hennes nya låtar. Just nu är det min högsta önskan... Lite mer svikt i steget... Så fort jag är ledig och hemma själv eller med barnen känns livet så tungt trots allt positivt jag har i livet... Allt tar emot och jag är bara trött,  nedstämd och orkar inte mycket. Och framförallt så hittar jag inte vägen ut... För alla som blir oroliga nu... Ja, jag har någon att prata med. Nej, jag vill inte ta medicin mot detta... 
Jag lever med ett hopp att det ska gå över av sig själv... Men jag har snart börjat tappa det hoppet och det gör mig vilse... Jag hittar inte vägen igen. Samtidigt som jag behöver människor i mitt liv, så har jag inget att säga, så därför hör jag inte av mig till någon... 
Men... Alla ni som brukar oroa er... Gör inte det! Det löser sig, på något sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar