Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

lördag 29 januari 2011

Varför och vad...

Just nu sitter jag och undrar vad jag har gett mig in på och framförallt varför jag har bestämt mig för att göra det... Och kommer fram till att jag har ingen aning egentligen... Det känns väl helt enkelt kul och rätt att göra det just nu.


Detta är mitt första inlägg i min blogg. En blogg som jag inte vet vad den ska handla om eller vilken avsikt jag har med den. Med risk för att låta pretentiös( och det gör jag ju ibland, det vet jag) så kan man kanske säga att jag tror mig om att ha något att förmedla till världen... Eller kanske det bara handlar om att Facebook inte ger mitt ego tillräckligt utrymme...


Nåja, jag behöver inte bry de få hjärnceller jag har med dessa funderingar... Allt kommer att uppenbaras när tiden är inne... Bloggen kommer att leva sitt liv med mig och jag med den... Och förhoppningsvis kommer det att vara intressant att läsa och ibland kanske något tankekorn som lever vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar