Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 17 juni 2013

Doften av grillat...

Det finns inget som kan få mig på fall som dofter... Vanligtvis på ett positivt sätt, men ibland kan doften av något göra att sorgen slår till på nytt. Så var det ikväll... Doften av mitt nyklippta gräs, doften av de nyss utslagna schersminbuskarna, doften av en nytänd grill någonstans i närheten... Allt påminde mig om ett familjeliv jag inte längre har... 

Barnen är hos sin pappa nu och jag ska leva singelliv några veckor tills de är hos mig igen. Låter kanske lyxigt för er som dignar under föräldraskapets bördor, men jag lovar... Jag hade bytt bort de här veckorna på en sekund mot tid med mina barn...

2 kommentarer:

  1. Hmmmm! Du har inte skrivit på flera månader! Har du hittat någon kulle och vågat språnget? Kramizar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix pix... Ingen"kulle"... ;-) Men inte haft lust att skriva helt enkelt... Kram!!!

      Radera