Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 27 juni 2013

Idag är min hud florstunn.

Jag vet inte vad det är som gör det...Att det känns som om det inte finns någon skyddande zon mellan mitt inre och mitt yttre liv... Kanske kan det vara de senaste veckornas påfrestningar såväl privat som professionellt... Jag vet inte...

Den senaste månaden har det varit många händelser i familjen och vänkretsen som har varit väldigt känslomässigt omvälvande. Även om det har varit händelser som har medfört positiva upplevelser, så rör det om på djupet i min själ. Att träffa familjemedlemmar som inte finns i mitt liv dagligdags och känna kärleken, värmen och samhörigheten med dem är fantastiskt. På ett bitterljuvt sätt blir man påmind om det som har varit och att livet går vidare oavsett vad som händer...

Så... Kanske är det inte så konstigt att min hud är florstunn idag...

1 kommentar: