Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 2 december 2014

Julen gör mig obotligt romantisk...




Som sagt... Julen väcker många känslor till liv. Sorgsenhet, sentimentalitet... Men också en enorm glädje över att bara finnas till.  Och... Känns nästan pinsamt att erkänna... Men jag blir också oerhört romantisk. Mer än vanligt alltså... Många tror kanske inte det om mig, att jag är fruktansvärt romantisk. Kanske jag inte framstår som det. Vad vet jag? Jag vet i alla fall att jag länge trodde själv att jag inte var den romantiska typen. Men tji fick jag. För några år sedan fick jag ett ljuvt uppvaknande på den fronten och sen dess hänger jag mig åt min romantiska sida så fort jag bara kan... Julen är ett utmärkt tillfälle till romantik...


Så... Vänner... Ta tillfället i akt i jul och romantisera mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar