Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 25 oktober 2011

Ensam är stark eller????

Nej, ensam är defintivt inte stark. Och när någon försöker om och om igen att slå en till marken och man inte vet hur man ska göra för att väja för slagen, då kan man känna sig ensam. Många gånger får man bra råd från fina vänner, men när det gäller måste man ta sina egna fajter. Ensam är jag inte. Jag har massor av människor omkring mig som vill mitt väl och sträcker ut en hjälpande hand när det behövs. Jag kan bara säga att jag är välsignad och oändligt tacksam över alla goda människor jag har i mitt liv.

2 kommentarer: