Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 1 november 2011

Om det inte vore så opassande...

...skulle jag säga att jag älskar min snickare. ( Hoppas inte han eller hans fru läser detta förresten...) Ja, jag älskar inte honom på det sättet ni tror förstås. Utan för att han hjälper mig att tänka när min hjärna har fått härdsmälta och inte verkar kunna återhämta sig denna sidan jul. I mitt hus behövs såklart fixas och trixas med det mesta just nu. Som alla vet så har jag ganska klart för mig hur jag vill ha det med allt i mitt liv, men vägen dit kan vara snårig. När det gäller renoveringen av mitt hus ser jag målet, men på resan dit blir jag helt vilse. Men min snickare agerar vant reseledare och just nu känns det som om jag kan spänna av mig säkerhetsbältet, beställa in en" Bloody Mary" och njuta av flighten.

Så det tänker jag faktiskt göra... Skål för alla snickare!!!

2 kommentarer:

  1. Ah men grattis liksom!!!!
    Vinstlott!

    Kan du ge mig namn och nummer när du är klar med honom? Vi har en del som aldrig blir gjort här..... men ingen som verkar vilja göra det.

    SvaraRadera
  2. Men absolut!!! Men det kan ta ett tag innan jag är klarf med honom... :))))

    SvaraRadera