Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

lördag 24 november 2012

Eventuellt håller jag på att bli tokig...

Ja, jag säger eventuellt, för egentligen vet jag inte med säkerhet om det verkligen förhåller sig så. Att jag håller på att bli tokig alltså. Det är lördagkväll och jag dansar runt hemma själv i vardagsrummet som en galning och har lyssnat på Pink hela kvällen. Ja, faktiskt är jag hemma fast det är lördag. Jag förstår att ni blir förvånade eftersom jag numera är en riktig partypingla. Det har jag väl alltid varit, men nu har jag äntligen kommit ut...

Då kan man ju fråga sig vad som  har fått mig att dansa runt som en toka... Jo, eftersom jag inte bänkar mig framför tv:n på kvällarna och tittar på "Så mycket sämre" eller "Så mycket bättre" eller vad det nu heter... Eller "Hollywoodfruar" eller "Solsidan" eller något annat program som man bara "måste" se, så hittar jag på annat på kvällarna hemma. Ikväll fick jag den ljusa idéen att sortera i mina bokhyllor... Jag har ikväll slängt och sorterat ut gammal skit sen decennier tillbaka, och när jag började bli klar med det kände jag mig så glad, så jag var tvungen att höja musiken och rocka loss. När jag hoppad omkring så kände jag mig inte riktigt som jag skulle, men vad gjorde det? Så jag vet inte... Eventuellt håller jag på att bli tokig...

2 kommentarer:

  1. Grattis i så fall. Det låter rätt sunt att vara tokig på det viset.

    SvaraRadera
  2. Tack! Känns rätt bra faktiskt!

    SvaraRadera