Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

söndag 13 juli 2014

Hantverkare har ett sjätte sinne för nakenhet...

Ja, nu har det hänt igen.. Fast denna gången var jag inte helt naken som de andra gångerna med alla rörmokarna och grävmaskinisten... Denna gången gick jag helt enkelt ute och klippte gräset i bara en kort tunn klänning  med djup urringning... Men helt utan underkläder under... Det var ju så varmt... Jag har ju trots allt lite hämningar då det är fri insyn från vägen för alla bilar så helt naken skulle jag aldrig klippa gräset... Men mitt när jag klipper gräset genomsvettig i min korta tunna klänning dyker min snickare upp... Plötsligt kände jag mig väldigt medveten om att jag inte hade några underkläder och att min korta klänning kunde blåsa upp närsomhelst och visa hela härligheten... Om det nu hade varit så härligt... Jag vet inte...

Hursomhelst så lyckades jag överleva hans besök här utan att blotta mig själv... Och tänker att jag måste måste börja ha mer kläder på mig härhemma... Man vet aldrig... Förr eller senare kommer kanske en hantverkare att få sig en nakenchock annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar