Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 28 juli 2014

Jag är obotligt romantisk...




Ja, det är den bistra sanningen... Jag är så romantisk så jag nästan skäms för det... Hur kan man vara så gammal som jag är och så obotligt romantisk... Jo, det ska jag tala om...


Om man är över 40 år när man upptäcker att man är ett romantiskt freak, så måste man ta varje tillfälle i akt att vara romantisk sen... För några år sedan hände det nämligen lite saker i mitt liv som fick mig att förstå hur otroligt romantisk jag egentligen är... Sedan dess har det inte gått att hålla den sidan tillbaka igen... I vardagen gör jag vad jag kan för att försöka framstå som sansad och normal... Oftast lyckas jag nog... Tror jag i alla fall...


Men härligt är det när jag kan ge mig hän åt min romantiska sida... Och det ges ju rika tillfällen till det i sommarnatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar