Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 5 juni 2012

Jag är också närhetsnarkoman...



Jag har insett att jag har missat ett par viktiga egenskaper när det gäller min framtida man... Förutom att han måste vara allt jag skrev om i förra  blogginlägget så måste han såklart älska musik. Jag lever för musiken, i musiken och genom musiken och kan bara inte tänka mig ett liv med en man som inte gör detsamma.

Dessutom är jag beroende... Inte av sprit, tabletter, shopping eller spel... Nej, jag är närhetsberoende. Så till den milda grad att jag skulle vilja kalla mig närhetsnarkoman. Jag vill kramas varje dag och det måste min tillkommande tåla och älska mig för...

Så ni förstår... Jag nöjer mig inte med lite... Jag vill ha allt...

2 kommentarer:

  1. En sak till som du måste ha på listan är att ni kan skratta tillsammans! Att kunna asgarva ihop med sin man är nog det häftigaste man kan vara med om! Jag håller på att flytta till Hbg. Igår var vi mitt uppe i en väldig röra - när en tvåa och en trea ska få plats i en tvåa blir det stundtals väldigt rörigt - mitt i bärandet kläcker Tommy av sig en jätterolig tvetydig mening så vi fick sätta ner bordet vi bar på och vi skrattade så jag fick ont i magen! DÅ är det inte längre jobbigt! Så skratta måste han kunna göra!!! Jag är oxå kramoman! Det är härligt!! Om man inte får närhet varje dag blir man nog knasig till sist! Så här får du 1000 BAMSEKRAMAR att ta av om det händer någon dag att du blir utan! Säg till när jag ska ladda ner fler till dej!! AC

    SvaraRadera
  2. Du är för härlig ACS!!! Håller helt med dig... Visst måste man kunna skratta tillsammans!!!

    SvaraRadera