Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 12 juli 2013

Me, myself and I...

Ikväll har jag tillbringat lite kvalitetstid med mig själv. Ja, faktiskt på en fredagskväll. Helt utmattad av för mycket arbete på för kort tid under en lång period så orkade jag inte mycket mer. Så efter att ha lullat omkring lite här hemma bestämde jag mig för att trycka i mig hämtpizza, cocacola och glass och till det "Sex and the City-the Movie".

Sen istället för att gå och lägga mig i tid som jag borde, så sitter jag och sjunger gamla Björn Afzelius-låtar och spelar gitarr till mitt i natten. Jaja, jag borde väl ha accepterat mig själv vid det här laget... Ibland är det helt enkelt så att jag inte gör det som är bäst för mig... Eller är det kanske det jag gör???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar