Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 2 januari 2015

Är tydligen mansslukerska utan min vetskap...


Ja, det verkar ju inte bättre... Ibland känns det som om man inte kan prata med en man eller skoja lite raljerande eller överhuvudtaget vara det minsta lilla trevlig, utan att en del män inbillar sig både det ena och det andra... Jag skriver en del män , eftersom det naturligtvis inte gäller alla... De flesta män är ganska sansade och förstår när en kvinna bara är vänskapligt inställd mot dem. MEN... Sen finns det ju den andra lilla klicken som väljer att tolka minsta lilla gest som flört eller början på något... Tyvärr eftersom jag är som jag är råkar jag ibland utför att män tror att jag stöter på dem utan att jag överhuvudtaget menar någonting åt det hållet... Låter naivt kanske ni kan tycka, men så funkar jag... Så tydligen är jag lite utav en mansslukerska... Skämt åsido, jag tycker inte det själv faktiskt... Snarare kan jag tycka att de män som övertolkar minsta lilla skoj eller trevlighet från min sida borde ta och tagga ner... Jag tycker om att vara vän med både kvinnor och män... Och jag lovar... När jag verkligen är intresserad av en man... Då märks det!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahihi jag känner igen det! 😊 För att inte tala om alla kvinnor som tror att man inte gör annat än jagar deras män!

    SvaraRadera