Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 10 september 2012

Ibland vill jag leva i verkligheten...

Ibland blir jag så hjärtinnerligt trött på fejjan, på all epost, alla sms och allt vad datorer heter... Jag vill helt enkelt inte ha med allt det att göra. Jag vill inte vara anträffbar, uppdaterad och uppkopplad hela tiden. Egentligen är det ju inget problem heller, eller hur? Det är bara att vara off-line på alltihop så länge man behöver och känner för det... Men kanske ändå svara människor som är vänliga och skickar epost, sms och andra meddelanden... Det vore ju oartigt annars... IRL svarar man ju alltid på tilltal och bör väl göra så i cybervärlden också... Men för övrigt är det bara att vara off-line tills det känns roligt att vara on-line igen...

Ibland så vill jag bara leva i verkligheten...

2 kommentarer: