Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 13 september 2012

När kommer jag att bli glad igen???

Ibland är jag så ledsen... Inte alltid såklart... Människor gör mig alltid glad... Därför är det ofta svårt för folk att förstå att jag inte mår bra inuti. Att träffa människor ger mig så mycket glädje och jag blir ofta överväldigad av den känslan... Men när jag sen är ensam kommer sorgen och ledsenheten över mig... Alla är så vänliga... Vill att jag ska ringa om det är något... Men vad kan de göra... Finns inget att säga... Finns inget att göra... Livet blev som det blev... Kvar står jag med all sorg och smärta, och jag önskar inget hellre än att få känna mig glad igen...

1 kommentar: