Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 9 februari 2012

Jag är en periodare.

Jag förstår att ni blir helt chockade när jag outar mig så här på bloggen... MEN nu är det inte alkohol jag tänker på utan mitt bloggskrivande. Ja, nu blev det väl mindre intressant genast kan jag tänka mig.

Men när det gäller mitt bloggande är jag i allra högsta grad periodare. Ibland flödar inspirationen och behovet över och ibland är det bara tomt, tomt, tomt. Men så är mitt liv i övrigt också. Ibland flödar livsglädjen över och ibland är det bara meningslöst.

Men någonstans finns det en svag tillförsikt om att någon gång kommer topparna och dalarna att jämnas ut något och jag kanske inte längre är någon periodare i mitt liv...

2 kommentarer:

  1. Kanske det, eller så är det så livet är och du lär dig leva med det. Man vet aldrig.

    SvaraRadera
  2. Visst är livet både toppar och dalar, men för mycket av det under för kort tid blir ganska jobbigt. Tror nog det kommer att plana ut lite mer i alla fall på sikt...

    SvaraRadera