Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 24 maj 2012

Nu vaknar det vilda i mig...



Äntligen är det här... värmen, solen, ljuset, grönskan och de ljumma vindarna... Liksom alla andra vill jag inget annat just nu än att sitta på uteserveringarna och dricka en kall öl eller ett glas vitt vin... Det är märkligt för ungefär när löven börjar spricka börjar det spritta i kroppen på mig och när sen värmen kommer kan jag knappt hejda mig längre... Det är då det vilda i mig vaknar och det känns som om jag skulle kunna flytta berg...Alla hämningar(och de är ju inte många) släpper och tanken på konsekvenser är långt borta. Livet måste bara levas, lusten måste få styra och passionen måste få sitt utlopp...

Jag säger bara en sak: Nu är det dags, nu vaknar det vilda i mig...

2 kommentarer:

  1. Åhhhhh kära Du! Jag håller med dig det känns som man vill dansa hela natten och jobba i trädgården hela dagen!!!
    Kram AC

    SvaraRadera
  2. Men visst är det så man känner vid den här tiden!!! Kramar!

    SvaraRadera