Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 11 augusti 2016

Nu säger kroppen också nej.

Ja, så kan man faktiskt tolka det. Igår eftermiddag började jag känna att det gjorde lite ont i foten. Det är ju inget att gnälla över egentligen, sånt går ju över... 
Men, det blev lite mer än så... I natt vaknade jag åtskilliga gånger av smärtan från foten och i morse kunde jag inte stödja på den till en början. Efter lite råd från en kunnig person insåg jag att jag behövde lite inflammationsdämpande medicin. Men att åka in till Eslöv och köpa det var en smärre pärs.. 
Så dagen har bestått av sängläge och vila... Och allt som stod på listan för idag fick skjutas på framtiden... Till mitt stora förtret... Men.. När kroppen säger ifrån och säger nej, måste man ju lyssna, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar