Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

söndag 8 april 2012

I´ll be back...

Ja, det har jag tänkt många gånger de senaste tre åren, men nu känns det faktiskt som att det är på G. Att jag är på väg tillbaka alltså... Tillbaka till vadå kanske man undrar... Ja, till livet... För lite mer än tre år sen började jag tappa lusten till livet. Det låter dramatiskt, men det är faktiskt så det var. Sen dess har jag inte känt lust till livet, men igår hände något mycket viktigt... Jag sådde tomatfröer... För er som inte vet så är jag total växt-, odlings- och trädgårdsnörd. Så därför är tomatfrösådden ett viktigt tecken. Så istället för att säga: " I´ll be back" som Arne Schwarzenegger brukar göra, kanske jag snart kan säga: "Í´m back".

4 kommentarer:

  1. Tack! Känns bra att vara på väg tillbaka... :)

    SvaraRadera
  2. Kära underbara Maria!!!!!!!!! Det är verkligen ett gott tecken!!! Sol i hjärta, sol i sinne!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det så ACS! Men ska jag vara ärlig går det väldigt upp och ner fortfarande...

    SvaraRadera