Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 2 april 2012

Undrar om de dansar fuego i himlen???

Ja, om de inte gör det redan, så tänker jag introducera fuego när jag väl kommer till himlen. Under förutsättning att jag gör det då vill säga... Jag kanske inte ska ta ut något i förskott. Jag kvalificerar mig kanske inte för ovanvåningen utan hamnar kanske i källaren... Hemska tanke... Nåja, det är kanske inte någon större risk, då jag inte tror varken på helvetet eller djävulen...

Hursomhelst så är det himmelskt att dansa fuego och om de inte redan gör det i himlen så kommer de inte att kunna låta bli när jag väl kommer dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar