Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 5 september 2014

Jag ska gifta mig...

Ja, det ska jag faktiskt... Ja, inte nu alltså... Jag kan riktigt se alla tappade hakor framför mig... Men ärligt talat... Någon gång ska jag gifta mig...

När jag väl gifter mig ska jag gifta mig barfota... Utomhus... Med spelemän som spelar bröllopsmarscherna på fiol och nyckelharpa... Och efteråt kan ni glömma trerätters och bordsplacering... Det blir en stor j-a buffé och fri placering... Efter maten blir det sen vild dans tills morgonen gryr...

Så kommer det att vara när jag gifter mig... Så ni vet det ni som kommer att vara gäster...

2 kommentarer: