Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

onsdag 16 mars 2011

Undrar vad alla skulle tycka om jag...

slutade sminka mig...
slutade använda smycken...
bara gick klädd i yogakläder...
rakade av allt håret...
tatuerade hela kroppen...
piercade alla möjliga delar av mig själv...
slutade duscha...
började snusa...
började röka...
hängde på facebook hela nätterna...
avslutade alla meningar med: "mannen"...

Förmodligen skulle inte folk bli så chockade som jag hade önskat, så därför blir det nog inget av med de här planerna.... Men seriöst så har jag faktiskt funderat på att tatuera mig ändå tills häromdagen när någon sa att gifterna från tatueringsfärgen lagras i hjärnan... Knäppare vill jag ju inte bli så det blir kanske ingen tatuering heller...

Men skit samma... I´m still a rockstar no matter what....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar