Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 21 april 2014

Mellan raderna

Jag vill ha en man som kan läsa mellan raderna. En som inte bara tycker att jag är glad, rolig, spännande, snygg etc. Utan en som kan se allt det andra också.

En kollega till mig sa en gång till mig:" Du är fascinerande... Samtidigt som du är både tuff och stark, så är du också så väldigt bräcklig. Du är starkskör." Jag minns det samtalet än idag. Jag minns att jag tänkte på hur träffsäker hans analys av mig var. Jag kände mig sedd.

Så det är där min längtan finns... Efter en man som kan läsa mellan raderna...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar