Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 2 september 2011

Tänk om jag hade varit Julia Roberts...



Då hade jag kunnat gå på gatan som en "Pretty Woman" och plötsligt träffa en mångmiljonär som ville gifta sig med mig. Vid altaret hade jag övergett honom och blivit en "Runaway bride" och sedan stuckit iväg till "Min bäste väns bröllop". När jag sen inte lyckats stjäla brudgummen från bruden hade jag besökt en bokhandel i "Notting Hill". Till slut hade jag gett mig ut på en resa för att finna "Kärleken, lyckan och meningen med livet".

Nåja, nu är jag inte Julia Roberts, men mitt liv är tämligen händelserikt ändå och vem vet... Kanske kommer någon att göra film om allt som har hänt i mitt liv en dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar