Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 3 mars 2014

Lookin for a good time...


Trött, trött, trött är jag... Obeskrivligt trött... Veckan som gick har jag jobbat alla dagar... Mycket att göra i Lomma och ett par sångjobb på olika ställen i Skåne och nu är veckan över och imorgon måste jag återerövra mitt privatliv... Dvs, ta hand om barn, städa, tvätta etc... Men that´s life. På något sätt har vindarna ändå vänt...Trots min trötthet ikväll känner jag en livslust som jag inte känt på väldigt länge,  och en glädje och energi som, peppar, peppar, verkar vara bestående...

Jag tänker ofta det som min gamla pappa sa till mig för många år sen... Han sa:"Glöm inte Maria, att livet ska vara lite roligt också." Han känner mig väl... Vet att jag är plikttrogen och ansvarsfull... Och att jag behöver lära mig att släppa det ibland... Så från och med nu tänker jag ha roligt! Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar