Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

lördag 10 november 2012

Alla kärlekssånger är skrivna till mig...

Det är inte så många som vet att alla kärlekssånger som komponeras handlar om mig... Surprise... Jag menar det kan ju faktiskt inte vara på något annat sätt, eller hur? När jag hör texten i låtarna så känns det som om de är riktade just mot mig. Det känns väldigt bra...

Hybris??? Nää, det tycker jag inte faktiskt... Jaja, om jag ska vara ärlig så kanske det inte är som jag tror... :) Men det känns väldigt bra att tänka så, så det tänker jag fortsätta med...

Ps. HB: Santana har ett förhållande med mer än dig... :) Ds.

2 kommentarer:

  1. Jag som trodde det var mig de menade! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha... Det finns nog lika många tolkningar som det finns kvinnor på jorden... :) Kram

      Radera