Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

söndag 17 februari 2013

Jag är hemligt förälskad i Jamie Oliver.

Egentligen vill jag inte erkänna det, men det är faktiskt sant... När jag ser honom laga mat på tv blir jag alldeles salig... Hans passion inför maten han lagar, hans okomplicerade sätt att laga mat och hans pojkaktiga charm får mig fullständigt på fall. Och jag tänker: Anytime, anywhere I´ll marry you... Det är inte många som har lyckats med att få mig att vilja gifta mig. Men genom tv-rutan kan magi uppstå... Och jag är övertygad att J.O. hade känt detsamma bara han hade fått möjlighet att träffa mig. Men jag är ju i grund och botten en sansad kvinna... (Jo, det finns faktiskt de som tycker det.) Jag vill ju verkligen inte att han ska lämna sin fru och sina barn, så därför blir min lott i livet att fortsätta vara hemligt förälskad i Jamie Oliver och framleva mina dagar trånande framför tv-rutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar