Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 27 december 2011

Den stora trötthetens tid...

Jaha, så då är juldagarna över och vad ska man göra nu? Jo, vila såklart och ta det lugnt tänker alla. Det tänker jag självklart också göra, men det är inte så lätt att slappna av när man har gått på högvarv oavbrutet i ett halvår. Och vad händer då när man väl kan varva ner? Jo, den stora tröttheten infinner sig och det känns som om man inte kan röra sig. Skulle man vara tvungen att röra sig så skulle man falla rakt ner och somna där man landade...

Det är bara att finna sig i att den stora trötthetens tid är här och den kommer att vara ett tag...

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt!! Det är bara att vila. Sätt på en film som du kan somna till. Ät rester o sooovvv. Sen känner du dej som en ny människa. Jag testade igår. Det funkade så nu kan jag jobba idag! Kramizar

    SvaraRadera
  2. Har funderat på det där att bara sova ett tag... Det ska jag göra nästa vecka när jag är själv! Sen ska jag försöka att bara vara och inte göra, svårt då jag är en görare till naturen... Kram!!!!

    SvaraRadera