Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 23 december 2011

Jag känner mig förälskad...

I vem undrar ni säkert allihop... Ja, nu är det ju inte så lyckligt att det är i någon speciell... Jag har bara gått omkring hela dagen och känt mig förälskad och det har varit fantastiskt härligt. Jag har ingen aning om varför, jag bara vaknade och kände så här.

Kan det vara en hjärntumör eller kanske för mycket mjölkchoklad??? Jag har ju faktiskt smällt i mig nästan en hel chokladask själv på två dagar... Mycket olikt mig, men om det får den här efftekten kan det vara värt det. Hursomhelst så är känslan fantastisk och jag hoppas den håller i sig...

Och om fem minuter är det julafton så:

Från mig till er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar