Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

onsdag 28 december 2011

Med risk för att låta överpräktig och gråtmild.

Jag måste bara få säga att jag ofta överväldigas av en enorm känsla av tacksamhet över alla vännerna i mitt liv. En del bjuder på kvällsmat när jag känner mig som en urkramad disktrasa, andra skriver uppmuntrande bloggkommentarer, en tredje lånar ut sin bil när jag är billös och så kan jag fortsätta i oändlighet... Många erbjuder mig sitt öra när jag som bäst behöver det. Över allt detta kan jag bara känna en oerhörd tacksamhet och tänka att vad vore jag utan alla er...

2 kommentarer:

  1. Det är så värdefullt att få ha den gåva som du har att kunna se det fina i livet även när det är motigt. Jag beundrar dig.

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabeth! Ibland måste man se det goda i livet annars går man under...

    SvaraRadera