Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

lördag 31 december 2011

På väg till nyårsfirande i Åhus...

...vill jag skriva några rader innan vi åker. För egen del hoppas jag att 2011 var det sista av tre fruktansvärda år och att 2012 kommer att innebära att allt bara blir bättre och bättre. För oss alla hoppas jag att vi kan komma att uppleva inre frid och harmoni som är den enda vägen till sann lycka.

Så... ett Gott Nytt 2012 och Guds rika välsignelse till oss alla!

2 kommentarer:

  1. Jag har haft ett underbart 2011 och har gått in i 2012 med samma glädje! Du kommer att få tre underbara år nu för när man är på botten så kan det bara bli bättre!!! Så ösla inte energi på dumma människor utan le mot dem och tänk... ja, ja.....låt dem inte TA ditt leende men dela gärna med dig av det. När du går o lägger dig på kvällen så ta fram tre underbara ting som hänt dig under dagen och somna med det i hjärtat. Till sist har du massor av bra ting varje kväll som kan vagga dig till ro och få dej att vakna med ett leende. Beprövad metod som funkar!!!! Bamsekram AC

    SvaraRadera
  2. Tack kära AC för allt stöd här på min blogg!!! Ser fram emot tre underbara år... Eller varför inte underbara år resten av mitt liv... :))))

    SvaraRadera