Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

onsdag 18 september 2013

Den jag kunde va...

Idag har jag tagit avsked av mamma... Min vackra, starka, glada mamma som inte finns längre... Jag, min pappa, mina barn och många med oss har delat en fin stund i Västra Torups kyrka, där vi fick tillfälle att ta farväl av mamma och hedra hennes minne.

På en dag som den här känner jag mer än vanligt hur viktigt det är för mig med familj, släkt och vänner. Att känna kärlek och omtanke från alla gör mig varm om hjärtat och omsluten av ljus...

Min saknad är enorm och jag får lära  mig leva med den. Min mamma var en enastående person... Glad, vänlig, ödmjuk, omtänksam... Hon är min förebild och jag kan bara hoppas att jag klarar av att gå i hennes fotspår...

Med inspiration från min yngsta kusin kommer här en sång till min mamma...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar