Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 24 september 2013

Ibland finns det skäl att vara motvalls...

Jag vill egentligen inte vara motvallskärring, men ibland känns det inte som om jag har något val. Man har ju såklart alltid ett val när det gäller hur man ska förhålla sig till en situation. Men om jag inte ska svika mig själv och det jag tror på och känner i mitt hjärta är rätt, har jag inget annat val än att vara motvalls i  vissa situationer. Det innebär ibland att jag kan bli lite obekväm i en del sammanhang. Men det får jag ta. Det är längesen jag tog beslutet att stå upp för det jag tror på och jag gör det med stolthet. Ibland finns det skäl att vara motvalls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar