Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

onsdag 18 juni 2014

För mycket för mig själv...

Ja, jag tycker faktiskt ibland att jag blir för mycket för mig själv... Och kanske för omgivningen också... Men ärligt talat så skiter jag högaktningsfullt i det... Ibland undrar jag också om det är något fel på mig... Min intensitet...Mina oerhört starka känslor... Det är liv och död... Blod, svett och tårar... Vem orkar med det??? Jag orkar knappast med mig själv... Så varför skulle någon annan göra det???


Men det kvittar ju egentligen... Jag klarar mig själv... Det har jag alltid gjort... Det vet ju alla hur stor och stark jag är... Men... Någon enstaka gång skulle det vara skönt att kunna luta sin panna mot någon annan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar