Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 23 juni 2014

Jag har noll koll...






I helgen kände jag mig uppe i varv och stressad i allmänhet... Normalt brukar jag vara bra på att vara där jag är när jag är där så att säga, men i helgen kunde jag verkligen inte hålla allt i sär... Känslan av att vara överväldigad av saker att göra fanns där... Den känslan följde mig i morse när jag vaknade och det gjorde mig lite nedstämd... Första semesterdagen kändes inte alls som semester... Men efter en timmes telefonsamtal med min pappa och barnens hemkomst inför vår semester, så kändes allt mycket bättre... Jag är så glad och tacksam över min pappa och mina barn och att våra relationer är präglade av så mycket närhet och kärlek... Finns inget bättre... Under dagen kände jag hur jag slappnade av mer och mer och kom in i någon slags flummig semesterstämning, där det känns som om jag har noll koll... En underbar känsla... Och jag älskar den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar