Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

torsdag 7 augusti 2014

Den jag kunde va...




Sorgen slår inte så hårt längre som den gjorde förut... Men saknaden slår desto hårdare... Sorgen hugger inte i själen på samma sätt... Men... Det finns dagar då jag kunde sålt min själ för att få prata med min mamma en gång till... Få krama henne en sista gång... Att bara se hennes strålande ansikte igen...


Hon har funnits mycket i mina tankar denna sommaren... En sommar fylld av reflektion, tankar och känslor... Jag har haft tid att återknyta kontakten med mig själv... Med min själ... Och jag kan ärligt säga att jag är förändrad... Just nu känns det som om jag inte kan eller vill gå tillbaka till det liv jag levde tidigare... Men... Samtidigt... Har jag aldrig känt mig så levande som nu... Mitt i sorgen... Mitt i saknaden... Lever jag... Mer än någonsin...


Och jag vet... Hon är med mig... Överallt... Alla dagar... Var jag än är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar