Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

måndag 25 augusti 2014

So what... I´m still a rockstar...




Så nu är det officiellt... Jag är rockstjärna och tillika gitarrhjälte efter torsdagens spelning på Malmöfestivalen... Tänk att jag, och kanske ingen annan heller, visste inte att inuti den här förskrämda( ja, kanske inte SÅ förskrämda egentligen) kyrkomusikern bodde en slumrande rockstjärna. Men i torsdags, som över en kväll skedde förvandlingen från förskrämd kyrkomusiker till fullblodig rockstjärna. Ungefär som för Askungen så visade det sig att jag var någon helt annat än jag trott... Och precis som Askungen så vaknade jag nästa dag upp igen till mitt vanliga liv och satt på orgelpallen och spelade på begravning... Ungefär tolv timmar efter mitt genombrott som gitarrhjälte... Men så tänker jag... So what... I´m still a rockstar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar