Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 1 augusti 2014

Jag är mig inte riktigt lik...




Nej, jag är verkligen mig själv... Någonting har hänt det senaste året... Jag brukar alltid tänka att jag inte blir förälskad så lätt... Men nuförtiden blir jag det... Jag är förälskad i livet, i mina barn, i mig själv faktiskt... Får man vara förälskad i sig själv??? Klart man får!!! Kan man inte älska sig själv har man svårt att älska andra... Helt övertygad om det...


Men so far so good... Kanske det inte är så omvälvande det jag har skrivit tillsvidare... MEN nu kommer det som överraskar även mig själv... Som sagt... Jag har alltid haft en bild av mig själv att jag inte förälskar mig så lätt och snabbt... Men det får jag nog omvärdera... Senaste halvåret har jag nog varit förälskad minst tre gånger... Jo, det är sant... Men det har kanske inte varit så seriöst alla gångerna... Några gånger har det gått över på ett par dagar... Men känslan är där och den är gudomlig...


Så gott folk... Älska så ofta ni kan och älska så mycket ni kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar