Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 4 januari 2013

Fredagsfeeling...

Idag har jag en sån go´ fredagsfeeling inom mig... Efter en vecka med en högmässa, ett dop och fyra begravningar känns det gott att åka hem och veta att nu är det freeedag!!!

Med ett glas vin i handen ska jag nu diska efter gårdagens gäster. Även om de inte är mina släktingar genom blodsband står de mitt hjärta mycket nära och jag är tacksam över att de vill vara i mitt liv. Jag kommer ju aldrig att bli varken moster eller faster till någon, så jag får nöja mig med att vara en "mosterwannabe". Men det är inte det sämsta det. Idag återstår disken... Men med ett glas vitt vin så löser sig allt...Dessutom har jag kvällens middag med en gammal god vän att se fram emot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar