Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

fredag 13 december 2013

Inte visste jag att min pappa är en superhjälte...

Min fina pappa fyller 77 bast nästa år och ser ut och beter sig som om han är i 60-årsåldern. Han är skärpt, alert och snabbtänkt. När han jobbar med någonting ger han järnet oavsett om det gäller vedhuggning eller finsnickeri. Han är stark som en oxe och alltid hjälpsam. När det väl gäller och det krisar till sig i livet, kan man alltid lita på att han finns där och pallar trycket.

Med andra ord så är han en superhjälte... Åtminstone min superhjälte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar