Välkommen till min blogg där jag kommer att bjuda på både yta och djup, eftersom jag är övertygad om att vi behöver bådadera. Min ambition är att försöka göra det seriösa mindre seriöst och det oseriösa mer seriöst.
Have fun!

tisdag 31 december 2013

Jag behöver en man jag kan dricka champagne med...

Så här i årets sista timmar kan jag bara konstatera att jag är en oerhört lyckligt lottad person som lever ett välsignat liv. Jag har två barn som jag älskar över allt annat på jorden( även om de driver mig till vansinne ibland) och en riktigt fin pappa( som också driver mig till vansinne ibland). Jag har ett arbete som känns en heder att få utföra. Sist men inte minst så äger jag mitt eget hus, har en egen trädgård(som inom sinom tid jag kommer att förvandla till ett paradis) och jag är markägare. Utöver allt detta är jag berikad med en stor mängd vänner av minst sagt olika slag och en stor spretig släkt...

Så jag kan inte annat än känna mig välsignad. Men ändå... Så här när tolvslaget närmar sig och det är nytt år om några timmar... Så känner jag att jag behöver en man jag kan dricka champagne med... 😉

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar